poniedziałek, 27 marca 2023

Strojenie koszyczków wielkanocnych

 Poproszono mnie bym pochylila sie nad tematem strojenia koszyczkow wielkanocnych.

Oczywiście w takich przypadkach najpierw zaglądam do Internetu i szukam trendów i inspiracji.

Ja osobiście lubię kształt koszyka niebanalny.

Od dawna mam i tylko dodaje zieleni do mojego indywidualnego.




Znalazłam najbardziej proste koszyczki i to co było w domu, 
Po napatrzeniu się na inspirację pozwoliłam sobie na własne kompozycje.
Kompozycje ze sztucznych kwiatów, bo one post oka już teraz i w czasie świat też będą dobrze wyglądać, Po świętach może taki koszyczek zdobic stół, pełen cukierków spełni  rolę cukierniczej.



Na róźowo.








 








Malutki
 






Nieoczywisty


Na dzień dzisiejszy , ale mam jeszcze kilka pomysłów.
Wyjdę na zakupy to coś innego też pokaźę.

Mam nadzieję, ze trafiłam , i zainspirowała Was do poszukiwań.







Brak komentarzy: