sobota, 19 sierpnia 2023

Misie i wskazowki

 Z robotkami bez schematu jest troche zabawy.

Niby mamy pomysł i ogólny zarys, ale w czasie pracy pojawiają się przemyślenia.

Sobotnie misie
26 sierpnia- urodziny



Feniks z popiołów.

Wielkość główki głównie zależy od grubości nitki.
Zaczynam od 6, lub 8 oczek w magicznym kółku.






Tu tułowia są różne, ale próby muszą być, by powstal

 ten, który będzie idealny. Te też są urocze i mają swoje za uszami. I te figlarne oczka.








Chciałam, aby ten miś był ósmaczkiem, czyli osiem oczek na rozpoczęcie łapek, stop, osiem rzędów na długość nóżek, osiem rzędów na podstawę brzuszka i osiem na rozpoczęcie główki, 
Niestety w
wszyszko byłoby się zgadzało, ale główka wychodziła zbyt dozą wiec sprólam, gdy o jeden rząd więcej dodałam, gdy zrobiłam 8 oczek na zamkniętym magicznym kółku i potem podwoiłam  i co drugie oczko dodawałam, to wyszła zbyt małą, (na zdjeciu to widac).
Dopiero 6 oczek w magicznym oczku i stopniow w trzech kolejnych rzędach dojście do 29-30 polslupkow dało wielkość główki pasująca do tułowia.
Pozostało skończyć pyszczek, doszyć i cieszyć się unikalnym, jedynym, niepowtarzalnym misiem








misie robia sie same.



grubosc wloczki, jej kolor, decyduje o tym jaki bedzie mis.











Nie trzeba dużo włóczki, potrzebna jest cierpliwość i staranność, oraz dobre oko.
Ten moherowy miś powstał z takiego klebuszki, ale pracy było tyle samo a moze więcej niz przy grubej wloczce.
Dodatkowo moher ma włoski, które komplikuje nieco pracę, ale można wyczesac i będzie kudlaty.





Niedzielne misie
7 sierpnia to dzień ich powstania, urodzin.







Brak komentarzy: